• Şirkətimizdə müxtəlif sahələrdə ixtisaslaşmış 10-dan çox hüquqşünas, mühasib və vergi mütəxəssisi və 4 sahədə ixtisaslaşmış şöbə fəaliyyət göstərir ki, qarşılaşdığınız problemləri çoxprofilli mütəxəssislərimiz hərtərəfli təhlil edir və ən optimal həlli yolları təqdim edir.

  • Bizimlə əməkdaşlıq edən şirkətlər daha keyfiyyətli xidməti daha aşağı qiymətə əldə edir.
  • Aylıq olan əməkdaşlıq xidmətinin qiyməti öncədən məlum olduğu üçün xərclər funksionallığa heç bir zərər verilmədən minimuma enir (vergilər, əmək haqları, məzuniyyətlər, sosial paketlər, normativ olan bazalar, ixtisas artırma kursları, məkan, texnikalar, dəftərxana və digər xərclər).
  • Korporativ əməkdaşlıqda etdiyimiz şirkətlər digər xidmətlərdən 20% güzəşt imkanı əldə edir.
Vergi və Mühasibatlıq A B C D VIP
1. Vergi və mühasibatlıq sahəsində şifahi məlumatlandırma;
2. Dövlət orqanlarında nümayəndə qismində iştirak edilməsi;
3. Telefon vasitəsilə yaranmış sualların cavablandırılması;
4. Vergi və mühasibatlıq sahəsində yazılı rəyin təqdim edilməsi;
5. Vergi, DSMF, Statistika və məşğulluq bəyannamələrnin hazırlanması və elektron sistemə yüklənməsi;
6. Şirkətin obyektlərinin və kassa aparatlarının vergi orqanlarında qeydiyyata alınması və qeydiyyatdan çıxarılmasının həyata keçirilməsi;
7. Əmək haqqı üzrə DSMF, işsizlikdən sığorta və icbari tibbi sığorta haqlarının hesablanması və ödənişlərin həyata keçirilməsi;
8. Vergi məbləğinin hesablanması və ödənilməsi;
9. Vergi və sosial müdafiə ödənişlərinin optimallaşdırma işlərinin aparılması;
10. Elektron qaimə-fakturaların göndərilməsi;
11. Əmək haqqı cədvəlinin tərtib edilməsi;
12. Təhvil-təslim aktlarının tərtib edilməsi;
13. Əmək haqqı, ezamiyyət və məzuniyyət haqlarının hesablanması və ödənişlərin həyata keçirilməsi;
14. İnternet bankinqin idarə olunması;
15.
16. Hüquqi şəxslərin qeydiyyatı ilə bağlı sənədləşmələrin hazırlanması;
17. Kameral uyğunsuzluq məktublarının cavablandırılması;
18. Səyyar və operativ vergi nəzarətləri zamanı müəssisənin hüquqlarının qorunması;
19. Əmək haqqının düzgün hesablanmasına nəzarət;
20. Ezamiyyət və məzuniyyətlərin hesablanması və sənədləşdirilməsi;
21 Anbar uçotunun aparılması;
22. Əsas vəsaitlərin və digər aktivlərin uçotunun aparılması;
23. Amartizasiya xərclərinin hesablanması;
24. İnventarizasiyanın aparılması və akt tərtib edilməsi;
25. İllik maliyyə hesabatının və maliyyə vəziyyəti haqqında hesabatın hazırlanması və təqdim edilməsi;
26. Mənfəət-zərər və balans haqqında hesabatların hazırlanması və təqdim edilməsi;
27. Pul vəsaitlərinin hərəkəti haqqında hesabatın hazırlanması və təqdim edilməsi;
28. İllik dövriyyə 500 min manatadək olduqda sərbəst auditor tərəfindən rəsmi audit rəyinin hazırlanması və təqdim edilməsi (500 min manatdan yuxarı olan hissə güzəştli şəkildə hazırlanmaqdadır).

Əlaqə

Əlaqə vasitələri

Məkan:

Bakı şəhəri, Tbilisi prospekti 3001,
OSKAR Biznes Mərkəzi, 2-ci mərtəbə

Elektron poçt:

info@amade.az
academy@amade.az

Əlaqə:

(+994)12 431 05 03
(+994)70 339 70 72

whatsapp logo