• Şirkətimizdə müxtəlif sahələrdə ixtisaslaşmış 10-dan çox hüquqşünas, mühasib və vergi mütəxəssisi və 4 sahədə ixtisaslaşmış şöbə fəaliyyət göstərir ki, qarşılaşdığınız problemləri çoxprofilli mütəxəssislərimiz hərtərəfli təhlil edir və ən optimal həlli yolları təqdim edir.
  • Bizimlə əməkdaşlıq edən şirkətlər daha keyfiyyətli xidməti daha aşağı qiymətə əldə edir.
  • Aylıq olan əməkdaşlıq xidmətinin qiyməti öncədən məlum olduğu üçün xərclər funksionallığa heç bir zərər verilmədən minimuma enir (vergilər, əmək haqları, məzuniyyətlər, sosial paketlər, normativ olan bazalar, ixtisas artırma kursları, məkan, texnikalar, dəftərxana və digər xərclər).
  • Korporativ əməkdaşlıqda etdiyimiz şirkətlər digər xidmətlərdən 20% güzəşt imkanı əldə edir.
Kadr uçotu Standart Premium VIP
1. Kadr uçotu sahəsində məlumatladırma xidmətləri;
2. Dövlət orqanlarında nümayəndə qismində iştirak edilməsi;
3. Telefon vasitəsilə yaranmış sualların cavablandırılması;
4. Əmək müqaviləsinin tərtib olunması;
5. Kollektiv əmək müqaviləsinin tərtib olunması;
6. Əmək müqaviləsinə əlavənin yazılması;
7. Əmək kitabçasının yazılması;
8. İstehsalat təqviminin hazırlanması;
9. İşçinin işə qəbul olunması ilə bağlı sənədlərin tərtib edilməsi;
10. İşçinin işdən azad olunması ilə bağlı sənədlərin tərtib edilməsi;
11. Elektron informasiya sistemində kadr uçotu ilə bağlı strukturun və ştatların yaradılması;
12. İş yerinin dəyişdirilməsi, məzuniyyət və ezamiyyətə göndərilmə ilə bağlı sənədlərin hazırlanması;
13. Əmək müqaviləsinin bağlanmasına, dəyişdirilməsinə və xitamına dair bildirişlərin elektron informasiya sisteminə daxil edilməsi;
14. Əmək müqaviləsinin hüquqi ekspertizasının edilməsi, hüquqi məsləhətlərin və yazılı rəyin verilməsi;
15. Əmək, icra intizamını və əməyin təhlükəsizliyi qaydalarını müəyyən edən sənədlərin hazırlanması;
16. İntizam tənbeh tədbirlərinin təqdim edilməsinə dair sənədlərin tərtib edilməsi;
17. Elektron informasiya sistemində şirkət strukturunun idarə olunması;
18. Əmrlərin reyestrinin aparılması;
19. Vəzifə təlimatının tərtib edilməsi;
20. Ezamiyyə və məzuniyyət uçotunun aparılması;
21. İşçilərin icbari sığorta olunmasına nəzarətin edilməsi;
22. Daxili intizam qaydalarının hazırlanması;<< /td>
23. Etik davranış qaydalarının hazırlanması;
24. Geyim kodeksinin tərtib edilməsi

Əlaqə

Əlaqə vasitələri

Məkan:

Bakı şəhəri, Tbilisi prospekti 3001,
OSKAR Biznes Mərkəzi, 2-ci mərtəbə

Elektron poçt:

info@amade.az
academy@amade.az

Əlaqə:

(+994)12 431 05 03
(+994)70 339 70 72

whatsapp logo